preloader

× CLOSE
SAMBAT Finance logo
  • អំពីផលិតផលឥណទាន
    • ឥណទានប្រាក់បៀវត្ស
      • ឥណទានបុរេប្រទានប្រាក់បៀវត្ស
      • ឥណទានប្រើប្រាស់ផ្ទាល់ខ្លួន
      • ឥណទានប្រាក់បៀវត្សខ្នាតតូចបំផុត
    • ឥណទានសម្រាប់ទិញសម្ភារៈប្រើប្រាស់
      • ឥណទានសម្រាប់ទិញទូរស័ព្ទចល័ត
      • ឥណទានសម្រាប់ទិញសម្ភារៈប្រើប្រាស់
      • ឥណទានសម្រាប់ទិញម៉ូតូ
      • ឥណទានសម្រាប់ទិញត្រីចក្រយានយន្ត (ម៉ូតូកង់បី)
      • ឥណទានសម្រាប់ទិញរថយន្ត
    • ឥណទានភូមិ
    • ឥណទានកែលំអរគេហដ្ឋាន
    • ឥណទានអាជីវកម្ម
    • ឥណទានសាជីវកម្ម សម្រាប់អាជីវកម្មខ្នាតតូច និងខ្នាតមធ្យម
  • អំពីយើងខ្ញុំ
    • ការផ្តល់សេវាហិរញ្ញវត្ថុជូនប្រជាជនកម្ពុជា
    • អតិថិជនរបស់យើង
    • ព័ត៌មានទូទៅ
    • កម្រងរូបភាពនានា
    • ការងារជួយសង្គម
  • អំពីដៃគូអាជីវកម្ម
    • ចុះឈ្មោះធ្វើជាដៃគូអាជីវកម្មថ្មី
    • បញ្ជីរាយនាមដៃគូអាជីវកម្មសំខាន់ៗ
    • ប្រូមូសិនថ្មីៗ
  • ស្វែងរកជំនួយពីយើងខ្ញុំ
    • កម្រងសំណួរ-ចម្លើយ
    • ប្រភពនៃព័ត៌មាន
    • ថ្ងៃឈប់សម្រាកជាសាធារណៈ
    • ទំនាក់ទំនងមកយើងខ្ញុំ
    • ទីតាំងសាខា
  • អំពីការងារ
    • សក្ខីកម្មរបស់និយោជិត
    • ឱកាសការងារ
  • ស្នើរសុំកម្ចី

មន្ត្រីឥណទាន (២០ នាក់)

ពិពណ៌នាការងារ៖

តួនាទីរបស់មន្រ្តីឥណទានគឺជួយសម្របសម្រួលក្នុងដំណើរការផ្តល់ឥណទានដល់អតិថិជនតាមរយៈការវាយតម្លៃលទ្ធភាពសងរបស់អតិថិជនរបស់អតិថិជន និងការប្រមូលឯកសារដែលពាក់ព័ន្ធ ដើម្បីរៀបចំសំណើសុំឥណទាន ។​ ការងារទទួលខុសត្រូវរបស់មន្រ្តីឥណទានរួមមាន ការរៀបចំពាក្យស្នើសុំខ្ចីប្រាក់ ការវាយតម្លៃរបាយការណ៍ហិរញ្ញវត្ថុរបស់អតិថិជន និងការគណនាអនុបាតនៃកំរិតហានិភ័យឥណទាន។ មន្ត្រីឥណទានត្រូវមានចំណេះដឹងអំពីនីតិវិធីក្នុងការផ្តល់ឥណទាន និងមានបទពិសោធន៍ផ្នែកផ្តល់សេវាបម្រើអតិថិជន។

ធ្វើរបាយការណ៍ជូន៖

នាយករងសាខា

ទំនួលខុសត្រូវ៖

  • ពិនិត្យ ពាក្យស្នើសុំខ្ចីប្រាក់
  • វាយតម្លៃស្ថានភាពហិរញ្ញវត្ថុរបស់អតិថិជន
  • វាយតម្លៃលទ្ធភាពសងឥណទាន និង ហានិភ័យ
  • ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជនដើម្បីប្រមូលទិន្នន័យហិរញ្ញវត្ថុ និងឯកសារពាក់ព័ន្ធ
  • រៀបចំពាក្យស្នើសុំខ្ចីប្រាក់
  • គណនាអនុបាតហិរញ្ញវត្ថុ (ឧ. ពិន្ទុឥណទាន និង អត្រាការប្រាក់)
  • ប្រមូលប្រាក់សងពីអតិថិជន ក្នុងករណីចាំបាច់
  • ធ្វើបច្ចុប្បន្នភាពចំពោះព័ត៌មានអតិថិជន ដែលមាននៅក្នុងឯកសារឥណទានរបស់អតិថិជន
  • ទំនាក់ទំនងជាមួយអតិថិជន ដើម្បីស្វែងរកអ្នកដែលមានតម្រូវការស្នើសុំឥណទានឡើងវិញ
  • ត្រួតពិនិត្យស្ថានភាពអតិថិជនដែលកំពុងប្រើប្រាស់ឥណទាន
  • រក្សាទំនាក់ទំនងល្អជាមួយដៃគូសហការ និងអាជ្ញាធរនៅតាមមូលដ្ឋាន
  • ចូលរួមក្នុងយុទ្ធនាការផ្សព្វផ្សាយលក់របស់ស្ថាប័ន

 លក្ខខណ្ឌជ្រើសរើស៖

  • មានបទពិសោធន៍ជាមន្ត្រីឥណទាន ឬ តួនាទីប្រហាក់ប្រហែល
  • ត្រូវមានចំណេះដឹងលើផលិតផលឥណទាន និងនីតិវិធីក្នុងការផ្តល់ឥណទាន
  • ចេះប្រើប្រាស់កម្មវិធី Office (Word & Excel)
  • មានជំនាញក្នុងការវិភាគ
  • ត្រូវមានចំណេះដឹងផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន
  • ទើបបញ្ចប់បរិញ្ញាបត្រ ឬ និស្សិតឆ្នាំទី១ឡើងទៅ ផ្នែកធនាគារ និងហិរញ្ញវត្ថុ ឬ សេដ្ឋកិច្ច ឬ សញ្ញាបត្រដែលមានតម្លៃស្មើ

អត្ថប្រយោជន៍នឹងទទួលបាន៖

  • ផ្តល់ប្រាក់បៀវត្សសមរម្យ និងការដំឡើងប្រាក់បៀវត្សប្រចាំឆ្នាំ
  • ផ្តល់ប្រាក់លើកទឹកចិត្តការលក់ប្រចាំខែ
  • ផ្តល់ប្រាក់លើកទឹកចិត្ត​ដំណាច់ឆ្នាំ
  • ផ្តល់ប្រាក់អតីតភាពការងារ
  • ផ្តល់ធានារ៉ាប់រងសុខភាព និងគ្រោះថ្នាក់ ២៤ម៉ោង
  • ផ្តល់ធានារ៉ាប់រងសុខភាពសម្រាប់គ្រួសារបុគ្គលិក (ប្តី ឬ ប្រពន្ធ និង កូន)
  • ផ្តល់ឯកសណ្ឋាន
  • ផ្តល់ប្រាក់កម្ចីសម្រាប់បុគ្គលិក
  • ដំណើរកំសាន្តប្រចាំឆ្នាំ ក្នុងនិងក្រៅប្រទេស
  • ផ្តល់ការបណ្តុះបណ្តាលខាងក្នុង និងខាងក្រៅស្ថាប័ន និងអត្ថប្រយោជន៍ផ្សេងៗទៀត

ពាក្យស្នើសុំធ្វើការ តាមប្រព័ន្ធឌីជីថល


    សូមភ្ជាប់នូវប្រវត្តិរូបសង្ខេប

    ជោគជ័យរបស់អ្នកគឺជាជោគជ័យរបស់យើងខ្ញុំ សូមអនុញ្ញាតឲ្យយើងខ្ញុំជួយដល់អ្នកឲ្យទទួលបាននូវភាពរីកចម្រើន!

    © 2025 រក្សាសិទ្ធិគ្រប់យ៉ាង ដោយ គ្រឹះស្ថានមីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ សម្បត្តិហ្វាយនែន ភីអិលស៊ី

      Facebook Instagram LinkedIn YouTube
    ឯកជនភាពនិងសុវត្ថិភាព លក្ខខណ្ឌ នៃ ការប្រើប្រាស់ កាអនុញ្ញាតឲ្យបញ្ចេញព័ត៌មាន